Ars Nartae 2023

Galleria Kellokkaassa 18.2.–5.4.2023

Laaja nykytaiteen näyttely on Lapin taitelijaseuran sekä Kulttuuriyhdistys Valsan yhteistyössä tuottama kokonaisuus. Sen tuottaa ja kuratoi seurojen edustajat Eveliina Mänty-Ollanen ja Tanja Koistinen. Työryhmän kolmas jäsen, Antti Huhtala, vastaa visuaalisesta markkinoinnista.

Lue uutinen

Työpaja, näyttelyopastus, taiteilijapuheenvuoroja ja seminaari dearktistumisesta

Lapin taiteilijaseuran juhlanäyttelyssä tuotetaan runsaasti tapahtumia juuri ennen näyttelyn päättymistä.

Tapahtumat ovat osa hanketta ’De-arcticfication’ in Nordic Arts, jonka tavoitteena on herättää keskustelua arktisuudesta ja arktistumisesta sekä taiteen vallasta Arktisen tulevaisuuden kestävyyteen. Tapahtumia järjestetään Korundissa yhteistyössä Rovaniemen taidemuseon kanssa sekä näyttelyssä Wiping the Ice-Cream Off Your Face, joka on esillä Galleria Valossa Arktikumissa.

Lue uutinen