Lapin taiteilijaseuran hallituksen puheenjohtaja Maria Huhmarniemi vieraili Nuukin pohjoismaisilla kulttuurifestivaaleilla
Maria edusti tapahtumassa Grönlannin pohjoismaista taideinstituuttia, osallistui kokouksiin ja osaltaan arvioi festivaalin onnistumista instituutin tavoitteiden ja arvojen näkökulmasta. Näin Maria kertoo festivaalin tunnelmista: – Festivaalikokemus Nuukissa oli jännittävä. Kiinnostavan taideohjelman ja vapaamuotoisen verkostoitumisen lisäksi pääsin seuraamaan läheltä keskusteluja taide- ja…
